sasaendurance.blogg.se

SASA Endurance består av Sara och Sabina som tävlar i distansritt från lokal nivå till internationellt. Uppfödning av araber och arabkorsningar i liten skala.

Inte mitt år!

Kategori: Allmänt

Läste ett horoskop igår, det stod att mitt lyckosamma år 2014 skulle fortsätta in på 2015, men det kan jag säga att det definitivt inte gjort.
Först fick Vigge ett sår på ena bakhoven ända in till benet, tog x antal veckor att läka, jag fick en bruten tå efter att pojken trampa mej, sen fick jag sprickor på revbenen efter att jag kasta mej av när Craye reste sej och slog runt, sen hände nåt som jag inte har lust att skriva om, och så fick jag in virus i stallet så tre insjukna, men ingen fick ridas på 1 vecka, och i går åkte jag av Vigge och tjonga i bakhuvudet så det eka i hela huvudet, troligen en lätt hjärnskakning.
Och så är ju Vedemaritten inställd och ena grannen fick psykbryt häromdagen för jag passera över ett ställe där han menar att jag inte får gå, fast jag har frågat x antal gånger och sista gången var det hans sambo som sa att det var ok när det är fruset eller torrt. Men det var lögn påstår han, men han har ju nåt allvarligt fel, så inget att ens försöka prata med.

Så detta år har ju inte börjat så väldans bra, men man kan väl inte ha tur jämnt tydligen. Just nu känns det som att jag har lust att strunta i allt, men är väl bra att dra sej upp ur hålet. Får väl börja med att köpa ny hjälm.

Sabina
Kommentera inlägget här: