sasaendurance.blogg.se

SASA Endurance består av Sara och Sabina som tävlar i distansritt från lokal nivå till internationellt. Uppfödning av araber och arabkorsningar i liten skala.

Tävling!

Kategori: Allmänt

Tävlingar som vart är Sämsholm, Emma fick låna Vigge och jag red med på Orkad. Först var det lite nervöst och laddat, händer så mycket på en tävlingsplats. Men i det stora hela så skötte han sej väldigt bra.
 


2 veckor senare red jag CR 40 km på Finnerödja, var lite laddad när vi kom dit men lunga sej rätt fort. Och vi blev även där gdk.
 


I lördags så var vi i väg till Karlshamn där Emma red T 50 km med Craye, han var laddad hela dagen och hade lite svårt att varva ner. men dom blev gdk och är nu klara för T 80 km, även Orkad är det. Och jag tror det blir bra för Craye att få gå lite längre.
 


Nu på lördag så ska Ana gå T 80 km på Köpenhamnsritten så en tur till Danmark blir det.
Sen helgen efter är det ju SM, nu ska ju inte Sara rida men hon har lånat ut Biscaya till Linda, så håller tummarna för dom. Själv ska jag rida *80 km med Vigge. så håll tummarna för oss båda att vi kommer runt.
Allt kan hända på en tävling och jag tar aldrig nåt för givet, men Vigge är jättefin just nu så det går säkert bra.

Sabina
 
Kommentera inlägget här: